© 2017 anette sonne asonneik@mac.com

Nordea 0654 6610 157461

MobilePay 47346

Andre aktiviteter i Aarsdale

Aarsdale Silderøgeri ligger i Gaden 2. Det er en kombineret fiskeributik og restaurant, som har åbent fra april til december. Klik her for at få mere at vide

Høkeren er en lille dagligvarebutik, der ligger nede på havnen i Aarsdale. Det er den eneste indkøbsmulighed i byen, men til gengæld har butikken åbent hver dag - inden for et begrænset tidsrum. Det er muligt at få en kop kaffe, bruge internet, læse avisen og få sig en snak . Klik her og få mere at vide

Havkajak Bornholm  tilbyder guidede ture, kurser og privatundervisning i havkajak. Klik her for at få mere at vide

SAAN er en forening og en sammenslutning af løbere fra Svaneke, Aarsdale og Nexø. SAAN arrangere løb og træning for medlemmerne. Klik her for at få mere at vide

Aarsdale Mølle blev bygget i 1877, har malet mel fra 1877 til og med 2003 og er byens vartegn. Siden 2003 er lagerbygningen blevet brugt som granitværksted og butik.Klik her for at få mere at vide

Saunalaug En ny sauna står klar til brug på havnen i Aarsdale, foræret til Aarsdale af ølkæden Mikkeller, der i foråret åbnede sin første bar og restaurant her i byen. Folk fra Aarsdale Borgerforening administrerer brug af saunaen, idet man skal være medlem for at kunne bruge faciliteten. Læs mere om ordningen og medlemskab her

Overnatningssteder i Aarsdale

Årsdale Søpark klik her for at få mere at vide

&   Pension Solgaarden. Skolebakken 5, Aarsdale 3740 Svaneke Tlf: 56 49 64 37

Nødhjælpsstation. På Brugsebakken findes der en "Nødhjælpsstation", som man gratis kan benytte. Tovholder og initiativtager til denne betænksomme ordning er Lars Legaard, tlf.40456187. Du kan læse mere om indholdet her

Karité

To kvinder,  Margit Haxthausen og Anette Sonne , begge bosiddende i Aarsdale har gennem  kontakt til kvindegrupper i Mali og Burkina Faso opbygget et samarbejde om at lave en række sunde, rene kvalitetsprodukter til nordisk hud. Dette har resulteret i nogle meget nærende og styrkende dag- og natcremer.

Cremerne kan købes i lokalbutikken, Høkeren  på Aarsdale Havn eller fra projektets hjemmeside  - Overskud fra salg går tilbage til projektet. Klik her for at få mere at vide

Fil Bleu

Et projekt over grænser der involverer mere end 150 mennesker fra 5 forskellige lokalsamfund i Mali og Burkina Faso: bønder, kartersker, vævere, farvere, skræddere, designere, trykkere. Idéen til projektet blev skabt i Aarsdale, Bornholm i forbindelse med besøg af en væver og tektilhåndværker fra Burkina Faso. Koordinator for projektet bor i Aarsdale og kan kontaktes på tlf. 29126074.

I Aarsdale finde et lille show-room, hvor noge af de smukke tekstiler kan ses. Læs mere her