Medlemskab - grupper og aktiviteter

Medlemskab

Det årlige kontingent er 100 kr per person.

Er du pensionist over 65 år, betaler du 65 kr.

Medlemskab opnås ved at enten at indbetale medlemskontingentet på foreningens konto i Nordea 0654 6610 157461 eller i forbindelse med et arrangement. Man kan også indbetale kontingent på mobilePay 47346 . Husk altid at opgive navn og evt. adresse.

Ved dit medlemskab støtter du de gode initiativer og får mulighed for at deltage i en mængde spændende arrangementer.

noerkleklubben.JPG

”Aarsdale Havn – før og nu”  er en pjece produceret af lokalark-ivet, som fortæller historien om den havn der hele tiden har været omdrejningspunkt i Aarsdale. Pjecen beskriver på en let overskuelig måde havnens fortid, nutid og dens betydning for fremtiden. Den kan købes hos lokalarkiv-ets medlemmer.

Nørkleklubben
Alle mandage fra kl.: 14:00 - 16:00
2 hyggelige timer, hvor snakken går og strikkepindene gløder -
du behøver ikke at nørkle, for at deltage - bare kom og få en snak. 10,- kr.: pr gang.
Medbring selv kaffe og en kop.

Petanqueklubben
Klubben har baner og klubhus yderst på havnen ved det grønne område. Udenfor lokalet er der en opslagstavle, hvor man kan få oplysning om særlige arrangementer og spil. Alle er velkomne til at deltage i det sociale fællesskab, som spillet giver mulighed for.
I sommerhalvåret spilles der som hovedregel hver onsdag aften start kl.: 18:00 med spisning af medbragt mad.
Alle er velkomne.

Billard & bordtennis
Lokalet fungerer som en nøgleklub – dvs. at man skal ”købe” sig en nøgle, der giver adgang. Medlemmer med nøgle kan reservere spilletid – og derudover bruge lokalet så meget man vil i tidsrummet 7 – 22, når der ikke er reserveret. Man kan reservere enten til billard eller til bordtennis.
Man skal være medlem af Aarsdale Borgerforening, før man kan få en nøgle. Prisen for at bruge billard og bordtennis er 200,- kr. pr. halvår.
Har man en nøgle, kan man invitere gæster med. Man må ikke overlade nøglen til andre – og man skal selv være til stede. Gæster skal betale 10,- kr. pr. gang.
Huset tilhører hele borgerforeningen – og derfor kan man ikke bruge lokalet, hvis huset er udlejet eller der er fælles arrangementer, som ikke kan forenes med spil.
Kontakt Claus Reinhold (23 82 59 23) eller Børge Martens (60 91 85 08)

Groovedans
Der danses groove fra den 8. januar til den 17. juni -
hver onsdag fra 17:30 -18:15 - : klippekort à 10 gange: 500 kr.
Eller 65 kr. pr. session. Groove er en skøn danseform, hvor alle kan deltage uanset niveau og alder (dog ikke børn).
 Kontakt Tilde Lerche Engstrøm på 52713727 for mere info.

Sauna/bade klub
Saunaklubben «Mikkeller Sauna-Spot» Indmeldelse og mere info fås ved henvendelse til Lene Stenstrop - KUN SMS - 4047 5907

SAAN løberne
Løbeklub med base i Aarsdalehuset
kontakt Formand Kim Bentsen på 28 91 44 45
for nærmere info om klubben og årets træninger og løb.

Høkeren
Byens lille købmand og samlingssted, altid kaffe på kanden.
besøg hjemmesiden for åbningstider m.m. - www.aarsdalehoeker.dk